حسین و زهراحسین و زهرا، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

متفرقه های من

تولدتون مبارک فرشته های من ❤️😍

1402/7/8 23:43
نویسنده : فاطمه نظام
119 بازدید
اشتراک گذاری

سید حسین عزیزم❤️ و زهرا سادات نازنینم❤️

😍❤️ دوقلوهای قشنگم ❤️😍

بدون شک شما بهترین اتفاق زندگی من و بابایی هستین

و ما بهترین لحظات زندگی رو در کنار شما تجربه می کنیم

خدا رو هزاران بار به خاطر وجود نازنینتون شکر میکنیم🙏

شما بهترین هدیه ی خدا برای ما بودین و هستین

امیدوارم هزاران سال سالم و سلامت و موفق باشین

تولدتون مبارک فرشته های من

❤️😘❤️

البته با یک ماه تاخیر😉😉

بماند به یادگار از تولد یک سالگی

1402/07/07

پسندها (5)

نظرات (3)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
9 مهر 02 18:51
تولدتون مبارک دوقلوهای دوست داشتنی❤️😘🎁🎂
فاطمه نظام
پاسخ
ممنون عزیزم😍❤️😘
مامان زینبمامان زینب
9 مهر 02 18:52
تولدشون مبارک باشه
فاطمه نظام
پاسخ
ممنون عزیزم😍❤️
آویناآوینا
9 مهر 02 21:36
تولدشون مبارک من و داداشم هم دو قلو هستیم