حسین و زهراحسین و زهرا، تا این لحظه: 1 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

متفرقه های من

تصور نداشتنتونم سخته چه برسه به...😭😭😭😭😭😭😭😭😭

1400/3/8 11:36
نویسنده : فاطمه نظام
196 بازدید
اشتراک گذاری

دایی جانم امشب خیلی دلم گرفته 😭😭😭😭 خیلیییییییییی.. دلم از نبودنتون، نداشتنتون، ندیدنتون خیلیییییییی گرفته😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 کاش میشد دوباره برگردیم به عقب برگردیم به زمان بچگی 😭😭😭😭😭 همیشه میومدم خونتون 😭😭😭😭 به اون دوران 😭😭😭😭 دلم برای مهربونیتون برای شوخی هاااااتون تنگ شده که نمیدونستیم چجوری جواب بدیم هرجوابی میدادیم جواب دیگه ای داشتین براش😭😭😭😭😭😭 دایی جااااانم خیلی روزهای دلگیریه این روزها 😭😭😭😭خیلی دلم براتون تنگ شده 🥺🥺🥺🥺 تصور نداشتنتونم سخته چه برسه به...😭😭😭😭😭😭😭😭😭

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان زهرهمامان زهره
30 تیر 00 11:44
😢😢😢
مامان اعظممامان اعظم
30 تیر 00 11:45
🖤🖤🖤😭😭😭  
بابا مجتبیبابا مجتبی
30 تیر 00 11:46
🖤🖤🖤🖤  
زینبزینب
30 تیر 00 11:46
امان از دلتنگی... تصویرشون، تصور نگاهشون و لبخندا و شوخیاشون یه لحظه از خاطرم دور نمیشه...آخ که دردم گرفته...🖤🖤
فاطمه نظام
پاسخ
خیلیییییییی خیلیییییییی🥺🥺🥺🥺 امشب خیلیییییییی دلم گرفتههههه خیلییییییی😭😭😭😭😭😭😭😭